Vagas de emprego para trabalhar de Analista de suporte técnico na cidade São Leopoldo no estado RS

20 Empregos de Analista de suporte técnico em 20 Anúncios de vagas com os filtros selecionados

20 Empregos de Analista de suporte técnico em 20 Anúncios de vagas com os filtros selecionados

Ver detalhes da busca

Vagas de emprego para trabalhar de Analista de suporte técnico na cidade São Leopoldo no estado RS

O que faz um Analista de suporte técnico?

O Analista de suporte técnico é o profissional responsável pela infraestrutura de TI de uma empresa ou organização, por realizar a criação de políticas de segurança, configura conta de correio eletrônico e padroniza a análise e programação dos sistemas de aplicação, acompanhando o desempenho dos recursos técnicos instalados. Para atuar como Analista de suporte técnico é necessário ter concluído graduação em sistemas de informação, ciência da computação, engenharia da computação ou área afins, este profissional pode atuar em empresas de diversos segmentos e especialmente em empresas que atuam no ramo de tecnologia.
Filtros Selecionados: Cidade Estado Limpar todos

Resultado(s) 1 - 10 Página 1 de 2

Relevância Mais recentes Maior Salário

  • Analista de suporte N1 - (Analista de suporte técnico) 1 vaga

    Holden recruiting Talents São Leopoldo - RS Publicado em 04/06/2018

    Instalação, configuração e suporte dos produtos comercializados pela empresa, interação com fornecedores, criação de documentações (KB), entre outras rotinas relacionadas à suporte técnico. Leia mais

    A combinar A combinar Curriculo Enviado
    Dados da Vaga

    Descrição: Instalação, configuração e suporte dos produtos comercializados pela empresa, interação com fornecedores, criação de documentações (KB), entre outras rotinas relacionadas à suporte técnico.

    Qualificação: Experiência comprovada na função de suporte técnico a clientes por telefone, email e chat.

    Idiomas:

    Formação: Graduação em andamento em curso relacionado à Tecnologia da Informação.

    Local de trabalho: São Leopoldo / RS - 1 Vaga

    Dados da Empresa

    Nome: Holden recruiting Talents

    Ramo: Serviços

    Descrição: Consultoria especializada em soluções para
    recursos humanos

    Salário
    A combinar
    A combinar
    Enviar currículo
    Informações Adicionais Dados adicionais

    Forma de contratação:
    A Combinar

    Benefícios:
    A Combinar

    Horário de trabalho: A combinar.

    Salário de Analista de suporte técnico
    Média Nacional R$ 1.800,00 Mínimo R$ 1.500,00 Máximo R$ 2.500,00
    Média
    Nacional
    R$ 1.800,00
    Ver Pesquisa Salarial
  • Analista de suporte pleno - (Analista de suporte técnico) 1 vaga

    Meta São Leopoldo - RS Publicado em 17/05/2018

    Atuará com suporte à usuários em nível mundial. Leia mais

    A combinar A combinar Curriculo Enviado

    Esta vaga aceita profissionais com deficiência

    Dados da Vaga

    Descrição: Atuará com suporte à usuários em nível mundial.

    Qualificação: Experiência com suporte à aplicações .

    Idiomas:
    Inglês - Fluente

    Formação: Ensino superior completo.

    Local de trabalho: São Leopoldo / RS - 1 Vaga

    Esta vaga aceita profissionais com deficiência

    Dados da Empresa

    Nome: Meta

    Ramo: Informática/ Tecnologia

    Descrição: Consultoria e assessoria em informática.

    Salário
    A combinar
    A combinar
    Enviar currículo
    Informações Adicionais Dados adicionais

    Forma de contratação:
    A Combinar

    Benefícios:
    A Combinar

    Horário de trabalho: A combinar.

    Salário de Analista de suporte técnico
    Média Nacional R$ 1.800,00 Mínimo R$ 1.500,00 Máximo R$ 2.500,00
    Média
    Nacional
    R$ 1.800,00
    Ver Pesquisa Salarial
  • Analista de suporte à banco de dados Oracle - (Analista de suporte técnico) 1 vaga

    Meta São Leopoldo - RS Publicado em 07/05/2018

    Irá manter o ambiente de produção em vários aplicativos, scripts, procedimentos armazenados e outras configurações, a fim de solucionar problemas, resolver e evitar incidentes de produção. A principal aplicação a ser suportada será o REVPRO. Leia mais

    A combinar A combinar Curriculo Enviado

    Esta vaga aceita profissionais com deficiência

    Dados da Vaga

    Descrição: Irá manter o ambiente de produção em vários aplicativos, scripts, procedimentos armazenados e outras configurações, a fim de solucionar problemas, resolver e evitar incidentes de produção. A principal aplicação a ser suportada será o REVPRO.

    Qualificação: Experiência em Oracle database.
    Experiência em Oracle weblogic.
    Experiência em aplicativos financeiros.

    Idiomas:
    Inglês - Avançado

    Formação: Ensino superior completo.

    Local de trabalho: São Leopoldo / RS - 1 Vaga

    Esta vaga aceita profissionais com deficiência

    Dados da Empresa

    Nome: Meta

    Ramo: Informática/ Tecnologia

    Descrição: Consultoria e assessoria em informática.

    Salário
    A combinar
    A combinar
    Enviar currículo
    Informações Adicionais Dados adicionais

    Forma de contratação:
    A Combinar

    Benefícios:
    A Combinar

    Horário de trabalho: A combinar.

    Salário de Analista de suporte técnico
    Média Nacional R$ 1.800,00 Mínimo R$ 1.500,00 Máximo R$ 2.500,00
    Média
    Nacional
    R$ 1.800,00
    Ver Pesquisa Salarial
  • Technical Lead - (Analista de suporte técnico) 1 vaga

    Confidencial São Leopoldo - RS Publicado em 07/05/2018

    End to End Ownership of the Account,Process Adherence / Compliance, Team Performance,Attendance,Passion for work Excellence (1.) The individual should have an ability to understand and carry out the allocated tasks and responsibilities in a timely and consistent manner and deliver results so as to exceed one’s own standards (2.)... Leia mais

    A combinar A combinar Curriculo Enviado
    Dados da Vaga

    Descrição: End to End Ownership of the Account,Process Adherence / Compliance, Team Performance,Attendance,Passion for work Excellence (1.) The individual should have an ability to understand and carry out the allocated tasks and responsibilities in a timely and consistent manner and deliver results so as to exceed one’s own standards (2.) 1. To formulate the Key Result Areas of the Team Leaders & Team Members
    2. Conduct appraisals and feedback sessions with Team leaders/FTs and agents at regular intervals
    3. Performance & SLA Management and ensure good customer satisfaction feedback from both internal as well as external clients
    To provide technical support to end users of a product (eg. BEA support| ORACLE tech support) as per defined SLAs agreed with the customers (1.) To dialog and interact with technical users of the product (2.) To document all the defined processes and the methods of resolving the ticket| troubleshooting| etc. (3.) To perform knowledge transition during project enhancements (4.) To troubleshoot and own / resolve tickets raised by the clients including escalation (5.) To update self on latest technologies and related areas

    Possuir disponibilidade para residir em outro país, local de trabalho: Kunshan - China.

    Qualificação: Experience 3-5 Years
    Technical Competencies (BSERV )-Architecture-Microsoft Technologies

    Idiomas:
    Inglês - Técnico Espanhol - Fluente Mandarim - Fluente

    Formação: B Tech

    Local de trabalho: São Leopoldo / RS - 1 Vaga

    Dados da Empresa

    Nome: Confidencial

    Ramo: Informática/ Tecnologia

    Descrição: Serviços em tecnologia da informação.

    Salário
    A combinar
    A combinar
    Enviar currículo
    Informações Adicionais Dados adicionais

    Forma de contratação:
    A Combinar

    Benefícios:
    A Combinar

    Horário de trabalho: A combinar.

    Salário de Analista de suporte técnico
    Média Nacional R$ 1.800,00 Mínimo R$ 1.500,00 Máximo R$ 2.500,00
    Média
    Nacional
    R$ 1.800,00
    Ver Pesquisa Salarial
  • Technical Lead - (Analista de suporte técnico) 1 vaga

    Confidencial São Leopoldo - RS Publicado em 03/05/2018

    To understand client business requirement and propose technical solutions which meets unique customer business process requirement that cannot be addressed by standard erp packages. (1.) To analyze the unique customer process requirements in implementation engagement and provide technical solution to solve the gap in the busines... Leia mais

    A combinar A combinar Curriculo Enviado
    Dados da Vaga

    Descrição: To understand client business requirement and propose technical solutions which meets unique customer business process requirement that cannot be addressed by standard erp packages. (1.) To analyze the unique customer process requirements in implementation engagement and provide technical solution to solve the gap in the business process (2.) To coordinate with technical teams for pending RICEFs (Reports| Interfaces| Conversions| Enhancements & Forms) (3.) To interact with the client and other functional teams for gaining understanding of the requirements (4.) To participate in team meetings (5.) To train others and prepare and deliver presentations for knowledge sharing amongst different teams in the project.

    Qualificação: Experience 7-9 Years
    SAP (APPS)-SAP Business Objects-BODS

    Idiomas:
    Inglês - Técnico

    Formação: B Tech

    Local de trabalho: São Leopoldo / RS - 1 Vaga

    Dados da Empresa

    Nome: Confidencial

    Ramo: Informática/ Tecnologia

    Descrição: Serviços em tecnologia da informação.

    Salário
    A combinar
    A combinar
    Enviar currículo
    Informações Adicionais Dados adicionais

    Forma de contratação:
    A Combinar

    Benefícios:
    A Combinar

    Horário de trabalho: A combinar.

    Salário de Analista de suporte técnico
    Média Nacional R$ 1.800,00 Mínimo R$ 1.500,00 Máximo R$ 2.500,00
    Média
    Nacional
    R$ 1.800,00
    Ver Pesquisa Salarial
  • Sr. Technical lead - (Analista de suporte técnico) 1 vaga

    Confidencial São Leopoldo - RS Publicado em 17/05/2018

    To be responsible for managing technology in projects and providing technical guidance / solutions for work completion (1.) To be responsible for providing technical guidance / solutions (2.) To develop and guide the team members in enhancing their technical capabilities and increasing productivity (3.) To prepare and submit sta... Leia mais

    A combinar A combinar Curriculo Enviado
    Dados da Vaga

    Descrição: To be responsible for managing technology in projects and providing technical guidance / solutions for work completion (1.) To be responsible for providing technical guidance / solutions (2.) To develop and guide the team members in enhancing their technical capabilities and increasing productivity (3.) To prepare and submit status reports for minimizing exposure and risks on the project or closure of escalations. (4.) TO ensure process compliance in the assigned module| and participate in technical discussions/review.

    Possuir disponibilidade para residir em outro país.
    Location California
    Country USA

    Qualificação: Experience 4.5-8 Years
    Technical Skills (ERS)-Languages-Java

    Idiomas:
    Inglês - Fluente

    Formação: B Tech

    Local de trabalho: São Leopoldo / RS - 1 Vaga

    Dados da Empresa

    Nome: Confidencial

    Ramo: Informática/ Tecnologia

    Descrição: Serviços em tecnologia da informação.

    Salário
    A combinar
    A combinar
    Enviar currículo
    Informações Adicionais Dados adicionais

    Forma de contratação:
    A Combinar

    Benefícios:
    A Combinar

    Horário de trabalho: A combinar.

    Salário de Analista de suporte técnico
    Média Nacional R$ 1.800,00 Mínimo R$ 1.500,00 Máximo R$ 2.500,00
    Média
    Nacional
    R$ 1.800,00
    Ver Pesquisa Salarial
  • Lead Technical Consultant - (Analista de suporte técnico) 1 vaga

    Confidencial São Leopoldo - RS Publicado em 07/05/2018

    To provide technical support to end users of a product (eg. BEA support| ORACLE tech support) as per defined SLAs agreed with the customers (1.) To dialog and interact with technical users of the product (2.) To document all the defined processes and the methods of resolving the ticket| troubleshooting| etc. (3.) To perform know... Leia mais

    A combinar A combinar Curriculo Enviado
    Dados da Vaga

    Descrição: To provide technical support to end users of a product (eg. BEA support| ORACLE tech support) as per defined SLAs agreed with the customers (1.) To dialog and interact with technical users of the product (2.) To document all the defined processes and the methods of resolving the ticket| troubleshooting| etc. (3.) To perform knowledge transition during project enhancements (4.) To troubleshoot and own / resolve tickets raised by the clients including escalation (5.) To update self on latest technologies and related areas

    Possuir disponibilidade para residir em outro país, local de trabalho: Mexico.

    Qualificação: Experience 2.5-5 Years
    Technical Skills (APPS)-Mainframe-Language-JCL

    Idiomas:
    Espanhol - Fluente Inglês - Fluente

    Formação: B.E

    Local de trabalho: São Leopoldo / RS - 1 Vaga

    Dados da Empresa

    Nome: Confidencial

    Ramo: Informática/ Tecnologia

    Descrição: Serviços em tecnologia da informação.

    Salário
    A combinar
    A combinar
    Enviar currículo
    Informações Adicionais Dados adicionais

    Forma de contratação:
    A Combinar

    Benefícios:
    A Combinar

    Horário de trabalho: A combinar.

    Salário de Analista de suporte técnico
    Média Nacional R$ 1.800,00 Mínimo R$ 1.500,00 Máximo R$ 2.500,00
    Média
    Nacional
    R$ 1.800,00
    Ver Pesquisa Salarial
  • Analyst - (Analista de suporte técnico) 1 vaga

    Confidencial São Leopoldo - RS Publicado em 17/05/2018

    To resolve assigned tickets in adherence to agreed SLA and quality standards of the company (1.) To maintain high login Efficiency (Availability) for customers (2.) To resolve tickets within agreed SLA of ticket volume and time (3.) To adhere to quality standards (voice and accent , Tech Monitoring), regulatory requirements and ... Leia mais

    A combinar A combinar Curriculo Enviado
    Dados da Vaga

    Descrição: To resolve assigned tickets in adherence to agreed SLA and quality standards of the company (1.) To maintain high login Efficiency (Availability) for customers (2.) To resolve tickets within agreed SLA of ticket volume and time (3.) To adhere to quality standards (voice and accent , Tech Monitoring), regulatory requirements and company policies (4.) To ensure positive customer experience and CSAT through First Call Resolution and minimum average handling time ( AHT), rejected resolutions / Reopen Cases (5.) To update worklogs and follow shift/ escalation process and process compliance (6.) Work on value adding activities such Knowledge base update & self development

    Qualificação: Experience 0-2.5 Years
    BPS-Onsite Support Services-Desk Side Services

    Idiomas:
    Inglês - Fluente

    Formação: B Tech

    Local de trabalho: São Leopoldo / RS - 1 Vaga

    Dados da Empresa

    Nome: Confidencial

    Ramo: Informática/ Tecnologia

    Descrição: Serviços em tecnologia da informação.

    Salário
    A combinar
    A combinar
    Enviar currículo
    Informações Adicionais Dados adicionais

    Forma de contratação:
    A Combinar

    Benefícios:
    A Combinar

    Horário de trabalho: A combinar.

    Salário de Analista de suporte técnico
    Média Nacional R$ 1.800,00 Mínimo R$ 1.500,00 Máximo R$ 2.500,00
    Média
    Nacional
    R$ 1.800,00
    Ver Pesquisa Salarial
  • Analyst - (Analista de suporte técnico) 1 vaga

    Confidencial São Leopoldo - RS Publicado em 07/05/2018

    End to End Ownership of the Account,Process Adherence / Compliance, Team Performance,Attendance,Passion for work Excellence (1.) The individual should have an ability to understand and carry out the allocated tasks and responsibilities in a timely and consistent manner and deliver results so as to exceed one’s own standards (2.)... Leia mais

    A combinar A combinar Curriculo Enviado
    Dados da Vaga

    Descrição: End to End Ownership of the Account,Process Adherence / Compliance, Team Performance,Attendance,Passion for work Excellence (1.) The individual should have an ability to understand and carry out the allocated tasks and responsibilities in a timely and consistent manner and deliver results so as to exceed one’s own standards (2.) 1. To formulate the Key Result Areas of the Team Leaders & Team Members
    2. Conduct appraisals and feedback sessions with Team leaders/FTs and agents at regular intervals
    3. Performance & SLA Management and ensure good customer satisfaction feedback from both internal as well as external clients
    4. Plan and coordinate the staffing activities of the respective processes in accordance with documented policies and procedures. (3.) Attendance/Login Hours/Unsechduled Leave (4.) Effectively manage client relationships in order to maintain and grow their existing business to ensure revenue generation (5.) Manage the budget and schedule for the projects assigned,Responsible for managing multiple assigned on boarding projects to completion,Coordinating interrelated operational tasks required to support the proposed solution

    Possuir disponibilidade para residir em outro país, local de trabalho: Shanghai - China.

    Qualificação: Experience 0-2.5 Years
    BPS-Unified Service Desk-Helpdesk

    Idiomas:
    Inglês - Técnico Espanhol - Fluente Mandarim - Fluente

    Formação: B Tech

    Local de trabalho: São Leopoldo / RS - 1 Vaga

    Dados da Empresa

    Nome: Confidencial

    Ramo: Informática/ Tecnologia

    Descrição: Serviços em tecnologia da informação.

    Salário
    A combinar
    A combinar
    Enviar currículo
    Informações Adicionais Dados adicionais

    Forma de contratação:
    A Combinar

    Benefícios:
    A Combinar

    Horário de trabalho: A combinar.

    Salário de Analista de suporte técnico
    Média Nacional R$ 1.800,00 Mínimo R$ 1.500,00 Máximo R$ 2.500,00
    Média
    Nacional
    R$ 1.800,00
    Ver Pesquisa Salarial
  • Senior Analyst - (Analista de suporte técnico) 1 vaga

    Confidencial São Leopoldo - RS Publicado em 17/05/2018

    Able to work independently and efficiently to meet defined SLA | Responsible for meeting productivity matrices and quality standards as per defined quality norms | Attendance | Training & Self Development | Team Player | | | (1.) Attendance/Login Hours/Unsechduled Leave (2.) Improving skill level throughSelf development / nomina... Leia mais

    A combinar A combinar Curriculo Enviado
    Dados da Vaga

    Descrição: Able to work independently and efficiently to meet defined SLA | Responsible for meeting productivity matrices and quality standards as per defined quality norms | Attendance | Training & Self Development | Team Player | | | (1.) Attendance/Login Hours/Unsechduled Leave (2.) Improving skill level throughSelf development / nominating training programs
    Skill reverification Tests (3.) Meeting Quality Scores
    To resolve assigned tickets in adherence to agreed SLA and quality standards of the company (1.) To maintain high login Efficiency (Availability) for customers (2.) To resolve tickets within agreed SLA of ticket volume and time (3.) To adhere to quality standards (voice and accent , Tech Monitoring), regulatory requirements and company policies (4.) To ensure positive customer experience and CSAT through First Call Resolution and minimum average handling time ( AHT), rejected resolutions / Reopen Cases (5.) To update worklogs and follow shift/ escalation process and process compliance (6.) Work on value adding activities such Knowledge base update & self development

    Possuir disponibilidade para residir em outro país.
    Location Poland
    Country Poland

    Qualificação: Experience 0-2.5 Years
    BPS-Unified Service Desk-Helpdesk

    Idiomas:
    Inglês - Técnico

    Formação: B Tech

    Local de trabalho: São Leopoldo / RS - 1 Vaga

    Dados da Empresa

    Nome: Confidencial

    Ramo: Informática/ Tecnologia

    Descrição: Serviços em tecnologia da informação.

    Salário
    A combinar
    A combinar
    Enviar currículo
    Informações Adicionais Dados adicionais

    Forma de contratação:
    A Combinar

    Benefícios:
    A Combinar

    Horário de trabalho: A combinar.

    Salário de Analista de suporte técnico
    Média Nacional R$ 1.800,00 Mínimo R$ 1.500,00 Máximo R$ 2.500,00
    Média
    Nacional
    R$ 1.800,00
    Ver Pesquisa Salarial
Resultado 1 - 10 | Página 1 de 2
  • 1
  • 2
Buscas relacionadas: