Vagas de emprego: Gerente de atendimento na cidade Contagem no estado MG

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Vagas de emprego: Gerente de atendimento na cidade Contagem no estado MG

O que faz o Gerente de atendimento?

O Gerente de atendimento é um profissional da área administrativa ou de relacionamento responsável pelo suporte à equipe de atendimento de uma empresa. Um Gerente de atendimento trabalha em conjunto com as áreas de vendas e marketing. É bom comunicador e tem capacidade para gerenciar pessoas. Para isso, deve ter experiência anterior na área.
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Relevância Mais recentes Maior Salário

  • Gerente de cobrança - (Gerente de atendimento) 3 vagas

    Exclusivo para Assinantes

    Diversas cidades

    Publicado em 11/11/2019

    Irá criar, organizar e gerenciar todas as atividades relacionadas aos serviços de cobranças, desenvolver mecanismos que propiciem o aumento de produtividade, maior eficiência na recuperação de crédito, participar de reuniões internas e externas, apresentando periodicamente, relatórios, projeções, metas e resultados, manter o aco... Leia mais

    A combinar A combinar Curriculo Enviado
    Dados da Vaga

    Descrição: Irá criar, organizar e gerenciar todas as atividades relacionadas aos serviços de cobranças, desenvolver mecanismos que propiciem o aumento de produtividade, maior eficiência na recuperação de crédito, participar de reuniões internas e externas, apresentando periodicamente, relatórios, projeções, metas e resultados, manter o acompanhamento e desenvolvimento do potencial da equipe, planos de ações, realizar avaliação de desempenho e fornecer orientações a área, fazer o gerenciamento das equipes de cobrança, gerenciar a equipe de supervisores, qualidade e operadores de cobrança, contribuir com novas estratégias para atingir os objetivos propostos, garantir o perfeito funcionamento das áreas de monitoria e treinamento com a finalidade de melhoria contínua nos processos de cobrança e consequentemente melhora dos resultados, definir e gerenciar os indicadores do departamento, visando a melhoria desses através do acompanhamento, do desenvolvimento de planos de ação, da mitigação dos riscos operacionais e de compliance, propor e implementar campanhas de recuperação de crédito.

    Qualificação: Experiência em call center na área de cobrança de bancos, financeiras e acessórias de cobrança.
    Experiência no desenvolvimento e gestão de pessoas.
    Conhecimento de régua de cobrança, métricas de call center e indicadores operacionais.
    Conhecimento avançado em Excel.

    Idiomas:

    Formação: Superior completo.

    Local de trabalho: Contagem / MG - 1 Vaga
    Nova Lima / MG - 1 Vaga
    Belo Horizonte / MG - 1 Vaga

    Dados da Empresa

    Nome: Exclusivo para Assinantes

    Ramo: Telemarketing/ CallCenter

    Descrição: Serviços de telemarketing e recuperação de crédito.

    Salário
    A combinar
    A combinar
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    Forma de contratação:
    A Combinar

    Horário de trabalho: A combinar.

    Salário de Gerente de atendimento
    Média Nacional R$ 3.000,00 Mínimo R$ 2.000,00 Máximo R$ 4.550,00
    Média
    Nacional
    R$3.000,00
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  • Customer Service Manager - (Gerente de atendimento) 1 vaga

    Confidencial

    Contagem - MG

    Publicado em 16/10/2019

    The purpose of the Regional Customer Service Manager is to lead and manage the local Customer Service teams within their region, to drive the CS transformation program and to deliver high quality customer service levels as per global PLI CS standards. Key Accountabilities: • Strategic Management: Lead and guide the local CSCs in... Leia mais

    A combinar A combinar Curriculo Enviado
    Dados da Vaga

    Descrição: The purpose of the Regional Customer Service Manager is to lead and manage the local Customer Service teams within their region, to drive the CS transformation program and to deliver high quality customer service levels as per global PLI CS standards. Key Accountabilities: • Strategic Management: Lead and guide the local CSCs in the regions on the CS transformation program at a countrylevel, to meet the objectives at a grouplevel; Coordinate regional Customer Service resources to deliver the globally defined CS operating model; Conduct alignment sessions with the local CSCs to cascade global CS requirements, drive and monitor the implementation of the project activities (e.g., system implementation/ IT integration, process alignment, etc.), ensuring alignment of the region to global standards and requirements. • Process Improvement & Alignment: Share the region’s processes, structures and procedures with the Global Process Excellence Manager and together identify potential improvement initiatives for higher efficiency; Work together with the Global Process Excellence Manager in rolling out improvements to existing processes to improve regional CS maturity, which results in value generation; Active involvement in the regional CS processes to ensure streamlined and consistent performance of the region; Oversee and ensure the local Customer Service managers conduct periodic (yearly) selfassessment of the CS maturity (which is validated by the Global Process Excellence Manager); Identify and propose potential synergy opportunities across the regions’ CSC processes and practices, streamlining & standardizing whenever possible. • Quality Assurance & Compliance: Lead & drive compliance of CS operations to customer specific requirements, internal PLI quality standards, policies & procedures, and external regulatory requirements; Keep track of the region’s customer complaints and disputes (especiallyrepeated issues), assessing the root cause, propose and oversee actions so that they do not occur again; Review the noncompliance issues highlighted by internal / external audit and ensure compliance; Ensure resolution of escalated enquiries are within agreed timeframe (e.g. all customer queries are closed out within the agreed SLAs). • Reporting: Provide regular reporting on regional CS performance to group level, ensuring expected service levels are met across the region; Roll out standardized data management (customer data, performance metrics data) in the local CSCs within the region for easier global reporting & analysis; Source, extract and collate relevant data the region to prepare adhoc reports (e.g. complaints analytics reports, etc.); Recommend / generate reports to present during meeting interactions with customers. • Customer Satisfaction: Ensure the local CSCs in the region identifies and conducts regular customerfocused initiatives (e.g. visits to customers,…) and share these initiatives at a global level as a best practice sharing to be emulated by other regions; Liaise with the Regional Business and Regional Supply Chain functions to solve issues related to customers’ requirements and constraints; Monitor execution of Voice of Customer (VoC) survey in the region, track the region’s top issues, ensure action plans are defined, and ensure local CSCs continuously monitors progress of action plans. Perfil Desejado •Bachelor Degree required in Marketing, Business Management, Engineering or related field •Excellent knowledge of management methods and techniques •Proficiency in English •Working knowledge of customer service software, databases and tools (e.g. SAP S/4HANA) •Ability to think strategically and to lead teams •Strong customerfacing and communication skills •Advanced troubleshooting and multitasking skills •Customer service orientation •Good project management skills (planning, organizational and time management)

    Qualificação:

    Idiomas:

    Formação:

    Local de trabalho: Contagem / MG - 1 Vaga

    Dados da Empresa

    Nome: Exclusivo para Assinantes

    Ramo: Serviços

    Descrição:

    Salário
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    Forma de contratação:
    A Combinar

    Horário de trabalho:

    Salário de Gerente de atendimento
    Média Nacional R$ 3.000,00 Mínimo R$ 2.000,00 Máximo R$ 4.550,00
    Média
    Nacional
    R$3.000,00
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